Pages

2010. június 8., kedd

Photos.


10 megjegyzés:

doxi írta...

.> Szívesen elmennék oda ahol az 5. és az utolsó kép készült.

Lexii. írta...

Győrbe van ._. lesz rá lehetőséged...
Amúgy nem vagy vele egyedül, nem igen akartam eljönni onnan :)

doxi írta...

.> Nem ismerem én Győrt annyira, hogy tudjam hogy ott készült, de azért köszi a felvilágosítást. Kinéztem volna Veszpréminek is azokat a képeket. Szóval veheted úgy, hogy utalás akart lenni. xD Bár jól besült... :)

Lexii. írta...

Hát majd megismered :)
Veszprémről is lesz ne aggódj ;)
Az utalásaid meg mindig besülnek xd

doxi írta...

És ha én nem csak képet akarok látni Veszprémről?:D (És most nem videóra meg rajzra gondolok. :P)

Lexii. írta...

Akkor eljössz Veszprémbe és megnézed magadnak xdd

doxi írta...

Esetlegesen lehetséges hogy körbevezetsz?

Lexii. írta...

Nem fogsz eltévedni...

doxi írta...

Abban az esetben, ha jössz Mellettem. :)

Lexii. írta...

De nem megyek...

Megjegyzés küldése