Pages

2010. június 12., szombat

Saturday.

Testemen forró csillogó izzadtság cseppek folynak...hőség van, az emberek legtöbbje otthon meghúzódik a hűvös szobában és próbálja túlvészelni a délelőtti és a kora délutáni órákat. 20/11 van...a nap már nem olyan erőteljesen süt mint 2 órája. Megindult az élet...az utca tele van este sétálni kedvelő emberekkel, a gyerekek a réten játszanak és a kutyák és vidám futkároznak élvezve a hűvös de még is kellemes időt.

Szombat van, a legtöbb ember ezen a napon pihen a legtovább, mivel vasárnap már közelebb van a hétfőhöz és minden ember próbál felkészülni (legtöbben csak lelkileg, magamat is beleértve ;) az újabb fárasztó hétre. Hát ma ez nem így volt...5/30kor keltem, mint mindig megint kellett legalább 10 perc hogy magamhoz térjek és elkezdjek készülődni de hát összejött...elkészültem és erőt vettem magamon, hogy megtegyem 6/30kor azt a 900 métert ami a pályaudvarig vezet...szerencsére nem kellett egyedül töltenem ezt az utat. Ő is velem volt.(L) Éppenséggel haza tartott én pedig Lauhoz, az elválás nem a legkönnyebben ment de hát mivel nem akartam, hogy lekésse a buszt össze kellett szednem magam, majd én is felszálltam a buszomra. 7/00kor indult Zircre. 8 órára már Launál voltam, még ő se teljesen volt éber ahogy én sem, így hát egy kis pipázással kezdtük a napot. Megbeszéltünk mindent, ez mindig jó olyan régi emlékek jöttek elő a beszélgetések során, hogy csak néztünk. Majd bemenekültünk a melegség elől a hűvös házba és megnéztünk egy Végső Állomást, remek volt, bár utána nem tudtuk mit csináljunk így hát csak ültünk és úgy csináltunk mintha gondolkodnánk bár az mindkettőnknek elég nehezére esett ilyen fülledt forró időbe. Az agyamba mindig csak az járt, hogy legyen már egy kicsit hűvösebb szellő vagy adjon valaki egy vödör jeget...azért egy idő után összeszedtük magunkat és a következő programot találtuk ki magunknak: mivel Lau gyönyörű helyen lakik, ideálisnak tűnt pár új kép, és ha már a fényképezésnél tartunk Launak se ártottak az új képek így egy ideig az én modellemé vállt:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése