Pages

2010. július 29., csütörtök

The most wasted day is that in which we have not laughed.


...olyan mintha valaki megállította volna az időt, az időt mely így is rohamos haladásával teszi tönkre sokunk életét most még is lassú létezésév
el és mozgásával van jelen életünkben... de miért pont nyáro Miért van nyáron ilyen? Mi más iskola közben hogy ilyenkor nem érezzük ezt? Talán az elfoglaltság? - kérdeztem magamtól amint a szobámban már huszadszorra is rendet raktam...ami általában nem a legfőbb elfoglaltságom...az idő egyre csak jobb és jobb lesz a szélnek a hangja is kevésbé tűnik az ember fülének sikítónak és a bőrünk is egyre jobban elviseli ezt az időt...és persze a napsütés ezt csak fokozza, még is az unalom jelen van napjaimban már egyn van ilyen érzetem? - kérdeztem magamtól miközben kezem szorosan az államhoz ragadt és a szememet nem tudtam levenni az óra mutatóiról...a másodpercek napoknak tűnnek, a percek hónapoknak az órák pedig éveknek, ha az ember nem talál magának lekötő elfoglaltságot kész szenvedés egy nap. ideje. De mi is az az unalom? Talán egy olyan jelenség mely ha felbukkan lassítja az idő múlását? És vajon hogy lehet ezt megelőzni, elűzni?...visszagondolva a tartalmasabb, elfoglaltabb napjaimra...sose volt jelen ez a jelenség, de ez talán célzás arra hogy a megoldás az unalomra a tartalommal teli napok?...melyek talán az embernek úgy tűnnek hogy megrövidítik az időt...de ez persze nem így van...az ember mindig akkor érzi az idő múlását mikor a legjobb elfoglaltságot megtalálja magának...viszont ha ez nincs meg akkor egy örökkévalóságnak tűnik akár egy kis idő is...hát részemről ennyi lenne, nem tudom még mindig mivel töltsem unalmas napjaimat, de akinek esetleg van ötlete kommentárokat szívesen fogadok :)

"For those who feel the world is a tragedy for those who think is a comedy."


Mint már említettem előző soraimban eléggé unatkozom napok óta ezért készült 1-2 kép is. :)))


3 megjegyzés:

Marianna von Birken írta...

Az unalom a tehetetlen izgágaság... Sok az energiád, de nincs mibe fektesd. Kezdj el regényt írni, én is azt teszem. Ha meg nem bírsz aludni, hát ne aludj, majd alszol, ha elálmosodsz, addig olvass valamit. Most úgy sincs suli, nem kell korán felkelned.

Lexii. írta...

Nem is nagy szoktam aludni :) Az írásról meg...jó ötletnek tűnik :) Köszönöm hogy írtál. Lexii

Marianna von Birken írta...

Szívesen! És hajrá!

Megjegyzés küldése