Pages

2010. május 16., vasárnap

Yesterday.

Hát nem is tudom hol kezdjem. Fél 7-kor keltem, mostanában nem tudok rendesen aludni nem tudom mi lehet az oka. Anyám mint mindig nyaggatott, hogy segítsek neki. Mondom oké, 'jó kislány' leszek de nem azért mert olyan sok kedvem van hozzá...jövőhét péntek...addig kötelező jónak lennem. xd Délután: összekészültem és elindultam Lauhoz. Az elképzelt ötletek füstbe mentek már reggel mikor kinéztem az ablakon és nem láttam mást mint azelőtti nap reggel, ESŐT -.- gondolkodtam, hogy mit tudnánk csinálni ilyen átkozott szar időben, de nem jutottam sokra. Lassan indulunk-mondták anyuék akik a rokonokhoz mentek és elvittek engem is, így megúsztam egy fél órás buszozást :'D. Olyan 3/4 1 fele értünk oda Lau még nem volt otthon mert csak a 3/4 1el tudott jönni...hegedűn volt mint minden szombaton. :) Még anyukájával beszélgettünk egy ideig majd bementünk a szobájába. Első kérdés: Mit csináljunk? Hát mondom sok mindent ilyenkor nem lehet.:'D Felhozott egy ötletet így elkezdtünk mesét nézni xd. Nem tipikus kis macskás, színes boldog mese volt. :D (Elég régen néztem már mesét xd jó volt :) ) Utána mondtam hogy olvassuk el azokat amiket írtunk. (Nem sok mindenki tudok róla) Hát kb 2 sor után feküdtünk a röhögéstől. xd Igazából nem az számít hogy valami nagy dolgokat csináljunk. :) Az a nap úgy volt jó ahogy volt. :D Örültem hogy nem csak 5 percre látom, most több szabad ideje van és lassan itt a nyár is. Sok mindenről tudok majd beszámolni, feledhetetlen holiday lesz ez is. Ja és köszönöm a szép virágot, és az előre felköszöntést a rokonoktól. :) Pár érdekes kép amit tegnap találtunk... úgy 2008as lehet a legtöbb :'D

1. kép: Rénszarvas képregény. xd
2. kép: Gaara.
3. kép: Jack.
4. kép: No comment. xd
5. kép: Visít a macska2. xd
6. kép:Visít a macska xd
7. kép: No comment. xd

Ui: Bocsánat az elfordított képekért, csak így tette be. Azért a nyakakat nem kitörni. :D

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése