Pages

2009. szeptember 11., péntek

Future.

Elég régen írtam és már szólt pár ember hogy írjak, szóval itt vagyok. :’D
Gondolkodtam, hogy miről írjak és arra jutottam, hogy írok valamit a jövőmről. :’D
Legalábbis amit eddig elterveztem részben. :’D
Szerintem mindenki ismeri azt a kérdést, hogy: „Mi leszel, ha nagy leszel?” Sose tudtam rá a választ, de ez megváltozott pár hete. :’D
Egyik hétvégén jöttem rá h én fotós akarok lenni. : Egyesek szerint unalmas lehet eddig én is azt hittem. Egy ideje úgymond elkezdtem „komolyabban” foglalkozni a fotózással. És nemtudom fura érzésem lett eddig különösebben nem hatott meg a természet de igy hogylátod a saját képed,
hogy te csináltad minden kis részletre egyre jobban figyelsz, és minden szépet észreveszel a tájban. Megszerettem, egyelőre még csak hobbi, de szeretném később komolyabbra fordítani. *-*Az emberek 90 százaléka az úgynevezett jó időben fotózik, amikor hétágra süt a Nap, sehol egy bárányfelhő, levél se rezdül.
Pedig a fények ilyenkor túl erősek és kemények, az árnyékok élesek, a képek pedig ennélfogva unalmasak lesznek. Hasonló a helyzet azzal, ha háttal állunk a Napnak. Ugyan az egészen kezdőknek valóban ezt tanácsolom, ám ebben az esetben elvész például az árnyékokkal való játék lehetősége, hiszen bármit fotózunk, az takarni fogja a magáét. Sokkal jobb, ha a Napot valamelyik oldalra helyezzük , vagy akár szembe - igaz, ahhoz, hogy ilyenkor jó kép készülhessen, már kell némi plusz technikai tudás is. Néha egy sima esős időben 100x jobb képek készülnek mint egy átlagos napsütötte napon.
De hát majd a következő bejegyzésben megláthatjátok pár képemet is. O;
Egyenlőre ennyi lenne. *o*

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése