Pages

2009. szeptember 26., szombat

Life isn't measured by the number of breaths we take,but by the moments that take our breath away.

Olyan érdekes dolgok nem történtek velem, amit leírhatnék szóval kellett egy téma
Azon gondolkodtam, hogy egyes emberek hogy viselik a változásokat.
Mindenki változik, lehet, hogy sokkal jobb ember lesz, de az is meglehet, hogy olyan, aki egyes emberek számára elviselhetetlen.
Én is változtam elég sokat amit meg is kaptam pár „barátomtól”.
Szerintem a változás az nem tartozik másokra. Egy ember mindig változik, megújul.
Ehhez kapcsolódik, még egy téma, gondolom mindenki feltette már a kérdést „Ki is az igaz barát?” A válasz szerintem egyszerű, igazából mindenkinek más. Nincs két egyforma levél se a fákon, ahogy nincs két egyforma ember se. Lehet, hogy hasonlítanak elég sok mindenben, de nem egyformák. Mindenkinek mások az érzései és a gondolatai is az egyes témákról. Szerintem egy igaz barát úgy fogad el, ahogy vagy. Változásokkal együtt. Lehet, hogy nehéz lesz megszoknia, hogy esetleg néha furcsa, vagy de ha igaz
barát melletted van, akkor is, ha mindenki ellened fordul. Vannak azonban jó változások is, amivel az ember sok barátot szerezhet, és esetleg elveszíthet is párat. A változás nem arról szól, hogy elhatározom egyik nap, hogy igen is megváltozom és másnapra minden más lesz. Mindig lassan változik minden és egy időre már észrevehető, csak lehet, hogy éppen az nem veszi észre, aki változik. Egyik nap találkoztam volt osztálytársammal és másnap mondta, hogy mennyit változtam, pedig csak nyáron nem látott. Én nem vettem észre magamon olyan nagy változást, de ő igen.
Bár nem rossz értelemben és ennek örülök. De viszont barátnőmmel mindig beszélgetünk ilyenekről és éppen ezért írtam, hogy nincs két egyforma ember.
Elég furcsa hogy egy lány és egy fiú olyan sok mindenben hasonlítanak. Lehet, hogy az elején jónak tűnik, de egy idő után kezd nyomasztó lenni. És hogy miért? Azért mert akkor jössz rá, hogy nem is hasonlítotok olyan sok mindenben. Főleg ha az illető élőben nem is olyan, mint amilyennek gondolnád, és, hogy egy hét alatt hogy tudott annyit változni, hogy megutáld!? Ezt soha nem tudod meg. A legrosszabb pedig hogy a végére ébredsz rá, hogy nem is tudod mit akartál valójában tőle. Akkor jössz rá, hogy ő nem is olyan, mint amilyennek képzelted és a viselkedésével is bizonyítja. Nah barátnőm is igy járt, de nem akarok neveket írni.
Én is jártam úgy hogy elveszítettem pár barátot a változás miatta, de ha én úgy érzem, hogy nekem igy jó akkor nem fogok csak azért változni, hogy mindenkinek megfeleljek. Aki igaz barát elfogad mindenhogy és nem azt nézi, hogy esetleg te mennyire vagy jó ember vagy mennyire vagy „menő”. Nah hát ennyi lenne, majd ha még valami az eszembe jut, írok. [K]

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése