Pages

2009. szeptember 1., kedd

Happy Birthday.

Átlagos napnak indult igazából nem is vártam mást.
Reggeli korán kelések iskola, nyomorgás a buszon és a reggeli hüvős levegő.
Mint általában minden reggel Lauval megyek most kevésbé fárasztott le, mint régebben
Bár nem is baj. Kivételesen nem kellett várnunk Zsófira ezért elindultunk suliba. [ehh rímelt. xd] Útközben összeszedtem Annát és Vikit épp beértünk vagy inkább beestünk csengetésre.
3 óra hamar elment [hála istennek] az osztály, úgy ahogy normális bár attól függ nálam mi az…

Fél órát kellett várni a buszra addig felmentünk a parkba Zsófival meg Lauval, kicsit lefárasztottak, de sose baj szeretem őket. *.*
Aztán hazafele semmi érdekes még mindig. Launak meg mondtam, hogy ne vegyen semmit, de hát rám hallgatni luxus. -_-„tegnap megkaptam tőle az ajándékot. „előszülinap” mert a suliba nem akarta odaadni.
Mikor hazaértem bekapcsoltam a gépet egyből fel msn meg minden és az lepett meg h vagy 30 ember támadott le. : nem vártam. És köszönöm mindenkinek. $:
Még csak 1 óra van nem tudom mi vár még ma rám gondoltam leírom. : W

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése