Pages

2010. szeptember 1., szerda

Happy birthday to me.

"Ez a nap más mint a többi, ezt te is jól tudod. Másként kelt fel reggel a nap és másként járt a hold..." - nem úgy tűnik gondoltam reggel mikor kikeltem az ágyból. Már az idő látványa rontott a hangulatomon és persze a tudat hogy első iskolanap se dobott rajta. Az óra 5:20at mutatott mikor kikeltem az ágyból de mire a konyhába kiértem már 30 volt így az egész reggel rohantam meg se állva a pályaudvarig. Szerencsére elértem a buszt, ott álltam az esőben szétfagyva, mivel drága apám kijelentette hogy nincs hideg én meg elmentem farmer kabátba,de mindegy végül is a hibáiból tanul az ember...a reggelemet csak a sok születésnapi sms és persze Barbi nagy ölelése aranyozta be...Zircre érve az idő még mindig ugyanolyan szomorkás volt mint amikor felkeltem, nagy nehezen lemászva a buszról, megvárva a többieket elindultunk az iskola felé, a hangulatomon még az is javított hogy örömmel nézhettem hogy lépnek be az idei elsősök a gimibe. Hát most nem igazán lennék a helyükbe az egy biztos, bár gondolom sokan mondták ezt tavaly is ránk :)
Az elkövetkező 3 órát az unalommal teli órák töltötték be...szünetekben születésnapi köszöntések jól estek, viszont volt aki órán köszöntött...utolsó padból előre kiáltott Betti hogy boldog szülinapot most nézte facebookon...mondom ő is nagyon élvezi az órákat :"D
Nagy nehezen túléltük azt a 3 osztályfőnökit és elindultunk a buszmegállóba úgy hogy azt se tudtunk mikor megy buszunk....xd mint kiderült 10:22kor jött buszunk úgyhogy 20 percet ott fagyoskodtunk, abban a 20 percben a fél Béla a buszmegállóba volt így hazafele is tele volt a busz. Mire haza értem ismét szétfagytam bár már a nap kicsit előbújt a felhők mögül...bekapcsoltam a gépemet és egyből felmentem facebookra iszonyat sok születésnapi köszöntést kaptam és még csak 4 óra van, nem tudjátok mennyire jólesik*-* szóval így eddig köszönöm mindenkinek aki felköszöntött, drágák vagytok*-*
A családi "ünneplés" csak később lesz mivel mindenki dolgozik de nem is nagyon bánom, apa így is úgy is elfelejti megint de ez már csak részlet kérdése...

2 megjegyzés:

Gonoszikertestvér írta...

Megkésve ugyan, de boldogságot! ^O^

Lexii. írta...

Köszönöm szépen :)

Megjegyzés küldése